måndag 3 september 2012

Min helg har varit mycket bra, dock lite jobbigt att den har spenderats i en bil nästan hela tiden.
I fredags var jag med malin och hanna och såg på film och åt godis, var mycket mysigt och skönt att vakna upp dagen efter utan att ha alkohol i kroppen.

I lördags bar det av mot ikea, jag, calle, pillan, gusten och john. Väl där så hittade vi faktiskt inte så mycket som vi hade tänkt, tyvärr. Men ibland kan det kännas lite tråkigt med ikea grejjer för att exakt alla har därifrån och alla "hushåll" ser typ likadana ut. Vi fick iallafall med oss hem ett klädskåp, en ny madrass, en spegel, hyllor och en massa krafs. Jag köpte även en bil i haparanda som är så fin och jag är verkligen jättenöjd, känns så skönt att ha det bortgjort! Sen på väg hem från ikea får calle reda på att han måste "jobba" på söndagen så vi fick en lugn lördagskväll

Söndag klev jag och calle upp klockan sju, for och tanka och köpte frukost och lite annan proviant och började våran bilresa upp till karesuando..När vi var framme fick calle hjälpa till lite att fixa med helikoptern och sen var det bara att åka hem igen. Är ändå 90 mil dit och tillbaka så blev ganska trött ju närmre hem vi kom. Men det gick faktiskt oväntat bra att köra så mycket, vi var ju ändå två st. Vi kom hem till mig vid typ åtta tiden, så vi duschade och sen såg vi ett avsnitt prison break. Vi somnade just innan tio och jag vaknade vid nio, skööönt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar