onsdag 29 augusti 2012

I surrender.

Nu ska jag snart gå och lägga mig i min sköna säng, men tänkte försöka knåpa ihop några rader innan dess. Har jobbat idag till typ halv nio, sen gick jag på konsum och var nyttig, köpte vattenmelon, körsbär och mörk choklad(!!)..försöker minska på godisintaget och än så länge går det bra, har inte ätit nå typ sen i söndags.

Just nu kliar det bara i fingrarna av allt jag vill shoppa. Vill ha en massa nya höstkläder, speciellt snygga höstskor, fan det bästa som finns, sen vill jag även jättegärna åka utomlands men det kommer nog inte bli av. Nu ska jag ju flytta och köpa bil, så tror alla fattar vars mina pengar kommer ta vägen. Fast jag längtar ju såklart efter nya möbler.

Har även bokat in en stockholmstripp i september så det längtar jag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar