måndag 17 september 2012

-

Åh helgen har varit så bra! I fredags kom jag fram till stockholm vid typ halv två, och då gick jag till carros jobb och lämnade min resväska och jag och tove gick och åt lunch och tog igen en massa prat. Sen när carro  slutade gick vi på sysse och sne på hemköp. Väl hemma hos carro började vi med tacos och sen kom även angelica dit. Sen började vi festa lite och efter ett tag åkte vi till natassia. Blev utgång på collage och fyfaan vad vi dansade, säker tre timmar i sträck, så sjuuukt kul. Natten avslutades med tacos hemma hos carro.

Lördagen vaknade vi upp och mådde ändå rätt bra, och jag mådde faktiskt sämre än carro, för en gångs skull ;) haha.  Vi mös på i stan och åt kinamat, jag, carro, tove och natassia. Sen for jag o carri hem till henne och såg film o åt  godis hela kvällen typ..

Har haft en sån himla bra helg och det var så kul att få träffa mina carro och tove igen. Och alla deras kompisar där nere var verkligen skitroliga och snälla, så känns bra att veta att dom är i goda händer.

Men det var riktigt jobbigt påväg till arlanda, vet inte varför den  här gången var så jobbig, men fick hålla mig från att börja gråta hela tiden. Det är faktiskt jättejobbigt att inte kunna träffa sin bästa vän när man vill. Jag hatar verkligen det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar