måndag 17 september 2012

Ligger här på sängen och funderar på att sova för jag vet att klockan är mycket, men jag är inte särskilt trött. Har känt mig gammal på sista tiden, jag känner att vissa saker inte faller mig i smaken längre. Konversationer jag allt har haft, känns inte aktuella längre. Har även tappat suget till att festa, typ helt. Var kul att gå ut i stockholm men annars så känns det mest slöseri med tid. Iallafall just nu. Äckligt med alkohol, jobbigt att bli full, jobbigt att äta massa skit, jobbigt att det går så mycket pengar, jobbigt att sova dåligt och yadayada. 

Längtar så mycket tills vi flyttar, känner mig dock väldigt stressig för jag har så mycket att göra och vet inte hur jag ska hitta tid till allt. Men antar att det kommer lösa sig det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar