söndag 26 augusti 2012

Tänkte försöka mig på ett inlägg denna kväll. Dock osäker på vad jag har tänkt skriva om.. har jobbat hela helgen, men har även hunnit med att träffa fina vänner. I lördags kom malleg till mig och äntligen fick vi träffas, vi har typ inte setts sen vi var i göreborg, så det var mer än dags. Vi gick igenom våra liv och sen köpte vi karra och såg på Tenacious D, igen. Sjukt bra alltså.

Idag blev det jobb till fyra, och klockan sex var det dags för finmiddag med några snygga damer, vi åt på köpmannens kök och det var så sjukt gott, verkligen något jag rekommenderar om man gillar en juicy steak..haha. Efter den massiva middagen köpte vi lite snask och gick till hanna och satt ett tag. 


Och nu sitter jag här, på min säng med tvn som bakgrund. Ska väl försöka sova snart, har bokat tvättstuga klockan sju på min lediga dag, inte det ultimata. Och sen vid halv tio kommer det nån som ska kolla på läggan. Juste, påtal om det kanske jag ska skriva att jag och calle äntligen ska flytta ihop, har bara tagit oss sex år. Vi ska flytta till ett skitfint parhus i antnäs och jag längtar verkligen. Självklar känns det sorligt att lämna min fina etta som typ har varit hela min tonårsperiod och där många sjuka händelser har ägt rum, men jag känner att det är dags att gå vidare. Jag ser verkligen framemot att får börja på nästa steg med calle, vi behöver det här båda två. Ska bli så skönt. 

Det blir no pics i det här inlägget, kommer i neesta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar