tisdag 14 februari 2012

Happy V-day.

Alla hjärtans dag idag. Jag tycker kanske inte att det är den viktigaste dagen på året, eller den mest romatiska dagen för det heller, men det är ändå en bra dag. En dag att visa människor hur mycket man tycker om dem, även fast man kanske borde göra det varje dag, men iallafall.

Jag har så oerhört många människor jag tycker om, så många människor som jag vill visa att jag älskar dom varenda jävla dag, men jag gör som inte sånt. Men.. jag hoppas att ni på nått plan vet att jag tycker om er ändå. Alla ni är så fantastiskt fina och ni alla tillför nånting i mitt liv som jag saknar.


Jag såg att min bästis hade skrivit så fint om mig i sin blogg, och jag ska inte vara sämre. Du är min vapendragare i vått och torrt. Du är så mycket mer än bara en vän för mig. Du är en klippa som jag kan luta mig mot, ett ljus som tänds när allt är svart och en stjärna som aldrig slocknar. Vi har så många år bakom oss nu, och tänk hur många mer det kommer bli. Du har gett mig dom bästa minnena och jag kommer alltid stå bakom dig. Du är best och jag är friend. 

Anywaaay, Idag ska jag vara med Calle och vi har inte planerat något storslaget, men vi har tänkt äta något gott iallfall. Han är så himla ofattbart fin min kille, ibland känns det som att han faktiskt skulle göra vad som helst för mig, och det är en härlig känsla att känna. Jag vill alltid vara med dig och vara din. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar