onsdag 8 februari 2012

En helg.

I helgen har jag varit i kåbdalis med grabbarna och amanda. Fyfan vad kul jag har haft, förutom att det har varit förjävla kallt. En natt vaknade vi av att det var 6 grader varmt i husvagnen, så jag tog på mig massa kläder och mössa och somnade om. Pubkvällen var gaalet rolig, vi drack öl och dansade som fan, vågar påstå att vi höll igång hela stället.  Hade träningsvärk i vaderna dagen efter med tanke på allt hoppande och tjoande. Det bästa på hela lördagskvällen kan nog ändå ha varit då jag fick ett tlfn samtal av världens bästa Gustaf och Pillan, fantastiskt <3 Sen söndag föll min fina svärmor år så vi hade köpt en liten grej till henne och lite sång fick hon också.

Har så jäkla kul med mina grabbar så det är sjukt. Världens finaste killar är ni allihopa <3

tagen från typ..förra helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar