lördag 21 januari 2012

Update.

En liten uppdatering då, jag har varit mycket duktig med mitt nya liv. Kommer att träna totalt fyra ggr denna vecka, den fjärde blir imorgon, och jag har bara ätit godis på helgerna...såhär duktig har jag typ aldrig varit, hoppas jag kan vara lika duktig kommande vecka. Det är sjukt hur mycket bättre jag mår av att träna.

Vad har hänt mer i veckan?

I måndags var jag och calle och hälsade på min kära farmor där vi blev bjudna på middag, vilket alltid är uppskattat för en tjej som jag. Sen måndag kväll åkte jag och calle till sunderbyn för att hälsa på fina gustaf som äntligen har fått komma till sunderbyn. Fyfan vilken krigare han är, helt galet vilken kille alltså. Var helt fantastiskt att få träffa han och pillan igen efter ett allt för långt uppehåll. <3

Tisdag började med uppstignig 5.30 och sen väntades jobb, men tyvärr slutade inte det så bra för mig, svimmade på jobbet och fick åka till vårdcentralen just efter klockan 8 på morgonen där dom gjorde en massa prover och tester på mig. Var väldigt obehagligt med tanke på att jag aldrig svimmat förr.

Sen har det inte varit nå speciellt de andra dagarna..lr..JAG HAR KÖRT MASSA BIL! :)
Och så har jag varit hemma i min favoritby hos mina fina föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar