tisdag 3 januari 2012

fgh

Tänkte göra en sammanfattning av året som gått med denna lista. 




Hur har ditt 2011 varit?
Mitt 2011 började mycket bra och allt har varit som alla andra år hitills, förutom nu i slutet av året då det har hänt allt för mycket hemskheter. Så jag hoppas att det här året blir bra alla 365 dagar.


Blev du kär i år?
Nej, jag blev inte kär, men jag har fortsatt att vara kär även detta år, som tur är. Har faktiskt världens finaste kille.


Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, definitivt, blivit slapp och degig. Sen hade jag även velat vara mer hemma i byn och vara med min syster. 


Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit cola, börjar bli skadligt för mig. 


Vem har du umgåtts med mest?
Oj. Malin G, Ida, Joss, Malin N, Sofie, Johanna, Calle, Grabbarna, säkert någon fler också? 


Bästa minnet från 2011?
Oj, svårt. Måste nog säga High Chaparall och Turkiet med Calle.


Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
Mer tid med mina tjejer i Stockholm. Även få vara med Gurkan och Pillis <3



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hrm.. Ledsnare tyvärr.
Vem/Vilka saknade du?
Mamma, Pappa, Syrran, Kakan, Gusten, Pillan, Carro, Tove, Jennifer, Världens bästa 6. Kinkan Boman

Största misstaget?
Typ....att jag inte blev brunett tidigare? 
Tror du att år 2012 kommer blir bättre eller sämre än 2011?
Bättre hoppas jag, så länge nu inte världen går under?

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Alla i min närhet. 

Vilken var din bästa månad?

typ....Juli och Oktober
Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Det finns det alltid.

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Som alla andra år, jeans och tröja mest. 
Vilka länder besökte du?
Turkiet och Finland

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Det återstår att se. Meeen.. jag vet inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar