söndag 29 januari 2012

Run the world.

Igår var det lördag och jag jobbade hela dagen, från 9.00-17.30, sen när jag slutat var det raka vägen hem för att försöka göra sig snygg. Bruttorna kom vid halv åtta och så körde vi en klassisk förfest, as we always do. Sen blev det allstar och det var kul. Men jag vet inte, jag är inne i en period då det inte känns så jäkla kul att festa, varför vet jag inte. Kanske blir sober några helger framöver? 

Annars har jag inte så mycket på hjärtat som jag vill skriva ut. Idag blir det söndagsmys hoppas jag, ska försöka få med mig callzor att äta nå flottigt, är extremt sugen på nå kina mat. Förresten, varför är det så att man aldrig kan sova länge, eller sova bra, när man har varit och festat? Idag vaknade jag halv nio och kunde inte somna om, skandal är var det är! Men då gjorde jag det bästa av min situation och slog på Fången från Azkaban. 

jag och min underbara vän igår <3

jag igår

Osminkad, jacket i pannan är från min svimmningsolycka.. :p 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar