torsdag 15 mars 2012

Torsdag.

Okej bloggen, nu ska jag försöka uppdatera oftare. Och försöka skriva mer då jag väl skriver, inte typ bara tre rader. Har blivit mycket jobb för mig på senaste tiden, tar helg klockan tolv imorgon och då har jag jobbat tio dagar i sträck, så ska bli skönt med en ledig helg. Idag börjar jag klockan två, och innan dess ska jag äta lunch med malleg och catch up på vad som hänt på senaste. Sen blir det jobb till ca klockan nio, och sen ska jag och träna med johanna. Det blir en fullspäckad men ack så härlig dag.

Igår köpte jag ett par gaalet snygga skor, men som jag tror att jag ska lämna igen, jag blev nästan lika lång som calle i dom, och det känndes konstigt. Nog för jag tycker det är galet snyggt att vara lång, man ser så stilig ut, men jag ska nog byta till en lite lägre modell. Synd.

For all those times you stood by me.

2 kommentarer:

  1. Neeej behåll! Jag håller också på att kämpa med att våga vara lång :) as-snyggt ju!

    SvaraRadera
  2. Håller med Carro! BEHÅLL :)

    SvaraRadera