torsdag 22 mars 2012

endless summer.

Hello.
Jag vill ha sommar nu känner jag, eller iallafall riktigt vår. Vill plocka fram min skinnjacka, kunna gå i typ converse utan att bli blöt om fötterna. Känna värme. Bli brun (lite iaf), få massa fräknar och äta glass. Vill gå i shorts och en enkel tröja och ändå känna sig hyfsat snygg, vill lukta sol. Det enda som jag tvekar över med sommaren är självklart, bikinsäsongen..blir man någonsin redo? blir man någonsin nöjd, kanske är en bättre fråga? Varför tycker jag, och många andra tjejer, att det är en sån stor grej att gå i bikini. Egentligen är det typ ingen annan än en själv som tänker på det, och ändå gör man allt för att känna sig snygg.
Hursomhelst, den här sommarn tänker jag göra till en jättebra, även om jag känner mig ful eller snygg. Skönhet börjar inifrån.

Lägger upp lite bilder från förra sommaren.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar