måndag 16 juli 2012

Hallå.
Har haft en sån sjukt skön helg, jag jobbade i lördags till halv sex, sen kom calle och hämtade upp mig och då åkte vi till stugan i mörön. När vi kom dit stod middagen redan på bordet, saltströmming och potatis på tunnbröd - fysatan så gott. Sen mös vi på med massa godis,chips och jorgubbar. Vi gick och la oss kanske tolv. Söndagen bjöd på riktigt fint väder, men tyvärr var man inte klädd efter det, men vi satt ändå ute hela dagen i stugan. Hälsade på victor lite snabbt, och sen kom john o robbe förbi till stugan också. 


Har haft en riktigt ätar helg i helgen och har typ aldrig hunnit känna mig hungrig. Men nu ska jag börja bli duktigt igen, och träna som jag gjorde för typ en månad sen. Bara godis på helger också..he he he.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar