måndag 18 juni 2012

-

Hallå.
Tänkte berätta lite om helgen då, för er som är intresserade. I lördags åkte jag och stora gänget ner till täfteå för att gå på täfteåfestivalen. Själva festivalen var väl inte det roligaste jag varit med om, men vi gjorde den jäävligt kul. Vi kom fram kanske halv sex, då reste vi tältet och sen gick vi för att kolla på euskefeurat, men.. det var inte som jag förväntade mig, dom spelade inte ens dom låtar som jag trodde var givna. Men dom tillägnade en låt åt Gustaf, så det var ju häftigt. Efter euskefeurat gick vi tillbaka till tältet och då började festen. Var en jävligt kul kväll allstå.















Söndag var vi väl inte lika pigga som kvällen innan, men vi plockade ihop tältet och for från täfteå vid halv ett, och efter många stopp var vi hemma vid fem tiden. Efter att alla farit hem till sig så for jag och calle och köpte godis och såg film, tillbaka till framtiden (MALIN GROTH, nu har jag sett första) och det blev en tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar